© כל הזכויות שמורות לברנע ג'פה לנדה משרד עורכי דין

זוהר חיים לוינגר
עו

מגדל אלקטרה סיטי
רחוב הרכבת 58
תל אביב
6777016

תחומי עיסוק:

זוהר חיים לוינגר

זוהר היא שותפה במחלקת הליטיגציה במשרדנו, העוסקת בתובענות ייצוגיות ובליטיגציה מסחרית.

עו"ד זוהר חיים-לוינגר מייצגת לקוחות בתובענות ייצוגיות בכל שלביהן, לרבות, תגובות לבקשות אישור, הליכי ערעור, פשרות והסתלקויות, מופיעה בערכאות השיפוטיות ובהליכי בוררות וגישור.

 

כמו כן, זוהר מייצגת גם לקוחות בהלכי ליטיגציה מורכבים בתחום האזרחי והמסחרי ומטפלת בסכסוכים מסחריים מורכבים, הכוללים, בין היתר, תביעות נגזרות, סכסוכי בעלי מניות, סכסוכים בתחום שוק ההון וניירות ערך, תקשורת ומדיה, סכסוכי מקרקעין, הפרות חוזים ועוד.

 

זוהר מייצגת לקוחות ישראליות ובינלאומיות מהשורה הראשונה וביניהן: חברות השקעות, בנקים, חברות ביטוח, חברות מזון, חברות בנייה, תקשורת ועוד.

 

טרם הצטרפותה למשרד ברנע, עבדה זוהר במחלקת הליטיגציה במשרד עורכי דין מוביל בישראל.

השכלה:


אוניברסיטת רייכמן .LL.B בהצטיינות, שנת 2013

חברות בלשכת עורכי דין:


חברת לשכת עורכי הדין בישראל משנת 2014

חדשות ועדכונים - זוהר חיים לוינגר:


7 במרץ, 2024

ברנע: מינוי שלוש שותפות ושותף חדש

אנו שמחים וגאים לעדכן על מינוי שותפים ושותפות במשרד! עורכי הדין ענבר גורליק, חני שרייר-מנשה, זוהר חיים-לוינגר וערן אלהרר.

 

19 בפברואר, 2024

חובת פנייה מוקדמת בתובענות ייצוגיות – בית המשפט מציב חסם בפני הגשת תביעות סרק?

בית המשפט המחוזי בתל אביב הפחית לאחרונה תשלומים שסוכמו בין משיבים למבקשים בתובענות ייצוגיות בעניין הצהרות נגישות באתרים, ומסמן בכך לתובעים סדרתיים כי הגשת תביעה ייצוגית היא המוצא האחרון וכי עליהם להקדים פנייה לנתבע בטרם הגשתה.
28 ביוני, 2023

ייצוג מיליארדר בסכסוך עם חתנו לשעבר

שבע שנים של סכסוך משפחתי מלא תהפוכות הסתיימו עם מתן פסק דין של בית המשפט העליון, אשר פסק כי כספים שהקצה אדם לטובת בתו ואשר נוהלו על-ידי חתנו (בעלה לשעבר של בתו) בהשקעות שונות - הוחזקו על-ידי החתן בנאמנות, כפי שטען האב, ולא ניתנו במתנה כפי שטען החתן. בית המשפט העליון קבע כי ימונה נאמן שינהל את הנאמנות בהתאם למטרותיה, כי החתן צריך להשיב את הכספים לאותה נאמנות, וכי הנאמן יהיה רשאי לנקוט בכל פעולה לצורך קבלת כלל נכסי הנאמנות לידיו, לרבות ביחס לכספים שנטען שהחתן גזל מהנאמנות. בנוסף נקבע כי החתן יישא בשכר טרחה והוצאות בהיקף של 1.25 מיליון ₪. את האב ייצגו עורכי הדין זוהר לנדה, גל ליפשיץ, עדי שהם, זוהר חיים לוינגר ולירון דהן.

לכל העדכונים מזוהר חיים לוינגר >

תחומי עיסוק: