© כל הזכויות שמורות לברנע ג'פה לנדה משרד עורכי דין

כתיבת תנאי שימוש לאתר אינטרנט

ברנע ג’פה לנדה  -משרד עורכי דין

אתר האינטרנט שלך קיים בכדי לסייע ללקוחות שלך לאתר אותך וליצור עימך קשר. האתר עשוי לכלול רכיבים של מסחר אלקטרוני או שהוא ישמש בעיקר בכדי ליידע אנשים על החברה שלך, וכן על השירותים והמוצרים שלך. בכל מקרה עליך לעמוד על המשמר; אנשים נוטים להסתמך על האמור ברשת האינטרנט. זה עשוי להיות דבר טוב, אך עליך לקבוע פרמטרים ברורים לגבי ההסתמכות של אנשים על המידע הכלול באתר וכן ביחס לפעולות שאנשים יכולים או לא יכולים לבצע בהסתמך על האתר שלך.

 

הדרך הנכונה להגדרת הפרמטרים הללו היא באמצעות "תנאי השימוש באתר". כאשר אתה מציג בפני מבקרי האתר את תנאי השימוש באתר – תיאור ברור לגבי כל מה שהם יכולים ולא יכולים לקבל מהאתר שלך ועל מה הם כן יכולים להסתמך – אתה מעניק לעצמך רובד נוסף של הגנה מפני חשיפות משפטיות שונות. 

 

נראות

 

כדי שתנאי השימוש באתר יהיו אפקטיביים, לקוחותיך צריכים להיות מסוגלים למצוא אותם בקלות. ניתן למקם אותם ממש בעמוד הבית שלך או לספק לינק לעמוד אחר באתר. לעיתים, ניתן לבקש שהמבקרים באתר יאשרו שהם מקבלים על עצמם את תנאי השימוש בו, לפני שהם מבצעים פעולה כלשהי באמצעות האתר.

 

בהירות

 

עליך להשתמש בסגנון כתיבה המובן ללקוחותיך. אם ניסוח התנאים הינו מעורפל או מסובך, בית המשפט עשוי לפסוק נגדך בכל מקרה של מחלוקת ביחס לתנאי השימוש. ניסוח תנאי השימוש חייב להיות ברור ותמציתי, ולספק את כל המידע הנחוץ למבקרים באתרך.

 

ציות

 

כמו כן, עליך לוודא כי תנאי שימוש באתר העסק לא מנוסחים בניגוד לכל דין או תקנות החלים על תחום הפעילות שלך, ובתחומי השיפוט הרלוונטיים לפעילות של העסק. היבט זה הוא מורכב, שכן  אנשים מכל רחבי העולם יכולים להיכנס לאתר, ולכל מדינה חוקים משלה באופן שיטיל עליך חבויות שעשויות להיות סותרות לעיתים.

 

בהתחשב בכל ההיבטים הללו, מומלץ להיעזר בסיוע משפטי לצורך ניסוח תנאי שימוש באתר באופן שיהיה אפקטיבי להגנתך ובהתאם לכל החוקים והתקנות הרלוונטיים.

צוות עורכי הדין של משרד ברנע עומד לשירותך בעניין זה, תוך הקפדה שתנאי השימוש ינוסחו באופן ספציפי בהתאם לתכלית אתרך.

 

אתה מוזמן ליצור עמנו קשר כאן.

 

Source: barlaw.co.il