© כל הזכויות שמורות לברנע ג'פה לנדה משרד עורכי דין

ענת אבן-חן

ענת אבן-חן

ענת מובילה את תחום הרגולציה במשרד, ומספקת ייעוץ משפטי ללקוחות מקומיים ובינלאומיים במגוון נושאים רגולטוריים.

עו"ד ענת אבן-חן מייעצת לארגונים הפועלים בישראל בעמידה בדרישות רגולטוריות שונות, בין אם משטרי רגולציה פיננסית, מסחר ומסחר אלקטרוני, הגנת הצרכן, רגולציה סביבתית ועמידה ב-ESG, רגולציה בתחומי האנרגיה, מדעי החיים, בקרות יצוא ו-FDI.

 

בתחום הרגולציה הפיננסית, ענת מתמקדת בייעוץ לחברות פינטק ורגטק בכל ההיבטים הרגולטוריים של פעילותן העסקית, לרבות רגולציית בנקאות ותשלומים. כמו כן, ענת מייצגת לקוחות מול הרגולטורים הרלוונטיים, מכינה חוות דעת משפטיות ומייעצת בקשר עם יוזמות חקיקה ותקינה.

 

בנוסף, ענת מייעצת לחברות בסוגיות שונות הקשורות בחוקי הגנת הצרכן – בין אם בממשקים אלקטרוניים או בממשקים פיזיים. לענת ניסיון רב בייעוץ בסוגיות של רגולציה על פרסום, הנגשת אתרים, ועוד. כמו כן, ענת מייעצת למיזמי אינטרנט בהיבטים הרגולטוריים השונים הכרוכים בפעילותם, ובכלל זה בסוגיות של קניין רוחני ושימוש בבינה מלאכותית.

 

ענת מדורגת על ידי מדריך הדירוג היוקרתי The Legal 500 כ-Next Generation Partner בתחום הבנקאות והמימון בשנת 2023
ובמדריך Chambers and Fintech כעורכת דין מובילה בתחום הפינטק.

 

 

השכלה:


אוניברסיטת ניו יורק .LL.M שנת 2010

אוניברסיטת תל אביב .LL.M שנת 2008

אוניברסיטת חיפה .LL.B ו - BA בכלכלה בהצטיינות שנת 2005

חברות בלשכת עורכי דין:


חברת לשכת עורכי הדין משנת 2006

חדשות ועדכונים - ענת אבן-חן:


7 במרץ, 2024

אסדרת שירותי תשלום מעבר לפינה – התפתחויות אחרונות

פרסומי הרשות מהחודשים האחרונים לא מבטאים את הנוסח הסופי של ההוראות, אולם מצביעים על הכיוון בו הרשות צועדת באסדרת תחום זה: גיבוש הליך הרישוי והדרישות ממבקשי הרישיון, קביעת קריטריונים לפטורים, דרישות טכנולוגיות, שמירה והגנה על כספי לקוחות, בחינת יושרת פעילות נותני השירותים ועוד.
5 בדצמבר, 2023

ליווי לקוח בתחום הרגולציה הפיננסית

ליווי חברת סומה טכנולוגיות הפועלת בתחום הבנקאות הפתוחה בקבלת רישיון שירות מידע פיננסי מרשות ניירות ערך. זוהי החברה השביעית בישראל שקיבלה רישיון זה. ליוו את הלקוח ענת אבן חן ואלעד רשטיק ואורי רודריגז.

25 באוקטובר, 2023

חרבות ברזל וכוח עליון - מה השפעת הלחימה על קיום חוזים?

כיוון שמצב לחימה בישראל לא נחשב כוח עליון, המחוקק והרגולטור ממליצים לנהל דיאלוג בתום לב על תנאי החוזה – במידה שמצב החירום לא מאפשר למלא אחר כל הסעיפים שבו. לצד זה, הכנסת חוקקה את חוק דחיית מועדים, המאפשר לזכאים דחייה של קיום הסכמים בתנאים מסויימים.

לכל העדכונים מענת אבן-חן >