© כל הזכויות שמורות לברנע ג'פה לנדה משרד עורכי דין

איתי גורה
עורך דין איתי גורה

מגדל אלקטרה סיטי
רחוב הרכבת 58
תל אביב
6777016

תחומי עיסוק:

איתי גורה

איתי הינו שותף במשרדנו המרכז את פעילות הסטארטאפים במשרד.

איתי מתמחה בייצוג וליווי חברות פרטיות וציבוריות, ישראליות וזרות, יזמים ומשקיעים בכל הקשור לתחום דיני החברות, המשפט המסחרי, קנין רוחני ורגולציה, לרבות בנושאי מימון פרטי, השקעות,

עו"ד איתי גורה בעל ניסיון רב בליווי ומתן ייעוץ משפטי בתחום המשפט מסחרי ומיזוגים ורכישות, בדגש על תעשיית ההייטק והסטרטאפים.

 

איתי מעניק שירותים משפטיים מקיפים הכוללים ליווי שוטף, הכנת כלל ההסכמים המסחריים, סוגיות קניין רוחני, רגולציה, הסכמי רישיון, הסכמי שיתופי פעולה, הסכמי שירותים, הסכמי פיתוח, הסכמי ייצור, הסכמי רכישת טכנולוגיה ועוד.

 

הליווי לחברות הייטק ולסטארטאפים כולל ליווי מהשלבים הראשונים של הקמת החברה, דרך סבבי גיוס הון ראשוניים ועד לרכישה, מכירה או מיזוג.

בין לקוחותיו  חברות פרטיות וציבוריות, ישראליות וזרות, קרנות השקעה, יזמים ומשקיעים פרטיים. 

 

איתי  מרצה ומלווה יזמים במסגרת אקסלרטורים מובילים, ביניהם הספרינט של קבוצת עזריאלי, תכניות של TAU Ventures ושל מרכז היזמות של אוניברסיטת תל אביב.

 

בשנת 2023 איתי דורג כעורך דין מוביל בתחום הסטארטאפים על ידי מדריך הדירוג  Partners  Chambers and והן כעורך דין מוביל בתחום המסחרי, תאגידים, מיזוגים ורכישות, הייטק, סטארטאפים, קניין רוחני: עסקאות ומסחור, על פי מדריך הדירוג היוקרתי The Legal 500.

השכלה:


אוניברסיטת חיפה .LL.B. ו - BA בכלכלה שנת 2011

חברות בלשכת עורכי דין:


חבר לשכת עורכי הדין בישראל משנת 2012

חדשות ועדכונים - איתי גורה:


1 בינואר, 2024

איתי גורה התראיין ל-The Jerusalem Post

איתי גורה, שותף המרכז את פעילות הסטארטאפים במשרד, התראיין ל- The Jerusalem Post ודיבר על הקשיים הצפויים לסטארטאפים ישראלים בשנה הקרובה, וגם על הזדמנויות חדשות לצמיחה בעקבות המלחמה.

19 בדצמבר, 2023

חובות הדיווח בארה"ב ובאנגליה: חוק השקיפות התאגידית וחוק הפשיעה הכלכלית

המאבק הגלובלי בעבירות הלבנת הון ומימון טרור מוביל גם את ארה"ב ואנגליה לאמץ רגולציה מחמירה בתחום חובות הדיווח ורישום הבעלות של תאגידים, לטובת הגברת השקיפות.

7 בדצמבר, 2023

חרבות ברזל: כיצד המלחמה תשפיע על עתיד ההייטק וחברות הסטארטאפ בישראל

איתי גורה, שותף ומרכז פעילות הסטארטאפים במשרדנו, התראיין לכתבת מומחים בכלכליסט והסביר כיצד המלחמה תשפיע על עתיד ההייטק וחברות הסטארטאפ בישראל.

לכל העדכונים מאיתי גורה >

תחומי עיסוק: