© כל הזכויות שמורות לברנע ג'פה לנדה משרד עורכי דין

קרין קשי
עו

מגדל אלקטרה סיטי
רחוב הרכבת 58
תל אביב
6777016

קרין קשי

לקרין ניסיון רב בליווי חברות הפועלות באינטרנט.

עו"ד קרין קשי מלווה באופן שוטף חברות מקומיות ובינלאומיות, חברות סטארט-אפ וחברות בוגרות בהיבטים שונים של דיני אינטרנט ובכלל זה פרטיות בישראל ובאירופה (GDPR), מסחר אלקטרוני, סוגיות שונות בנושא אתר אינטרנט לרבות הכנת תנאי שימוש ומדיניות פרטיות, הסכמים מסחריים מול ספקים; לקוחות ושותפים עסקיים, רישיונות תוכנה, ועוד.

 

קרין צברה ניסיון משמעותי בייעוץ לארגונים הכפופים לדיני הפרטיות בישראל ובאירופה ובכלל זה בהכנת תכניות ציות להוראות רגולציית הפרטיות אשר חלות על ארגונים ממגוון תחומי עיסוק.

 

בנוסף, לקרין ניסיון בליווי חברות סטארט-אפ החל משלב הקמתן, בהיבטים של המשפט המסחרי והתאגידי ובהיבטים רגולטוריים ובליווי עסקאות מסחריות שונות, ובכללן עסקאות מיזוגים ורכישות, מיזמים משותפים, שיתופי פעולה ועוד.

השכלה:


המרכז הבינתחומי בהרצליה .LL.B ו - B.A במנהל עסקים שנת 2010

חברות בלשכת עורכי דין:


חברת לשכת עורכי הדין משנת 2012

חדשות ועדכונים - קרין קשי:


18 בינואר, 2023

2022: מגמות בדיני הפרטיות בארץ ובעולם ומבט ל-2023

שנת 2022 התאפיינה בהתפתחויות רגולטוריות משמעותיות בתחום הגנת הפרטיות בישראל וברחבי העולם. התפתחויות אלו משפיעות באופן ישיר על חברות, להן פעילות עסקית בישראל וברחבי העולם שכרוכה באיסוף ובעיבוד מידע אישי. 

13 בדצמבר, 2022

תקנות פרטיות חדשות של משרד המשפטים יחולו על מידע של אזרחי אירופה

התקנות, שנועדו להגן על מעמד התאימות לו זכתה ישראל לפי החלטת הנציבות האירופאית בשנת 2011, יחייבו גופים להגן על מידע שהגיע לישראל מהאזור הכלכלי האירופי, קרי, ממדינות האיחוד האירופי וכן מאיסלנד, נורווגיה וליכטנשטיין.

28 בנובמבר, 2022

האם מותר למעסיק לבקש מידע רפואי בהליך קבלה לעבודה?

לגישת הרשות להגנת הפרטיות, על המעסיק להימנע מלאסוף מידע רפואי נרחב שאינו רלוונטי לעבודה או למשרה שבה מדובר. המעסיק צריך להיות מסוגל להצביע על הרלוונטיות הישירה של המידע למשרה האמורה. רלוונטיות זו צריכה להיבחן על פי קנה מידה אובייקטיבי והכללים המשפטיים הנוגעים לסבירות ומידתיות. כלומר, עד כמה, ואם בכלל, המידע רלוונטי לעבודה או למשרה.

לכל העדכונים מקרין קשי >