
מגדל אלקטרה סיטי
רחוב הרכבת 58
תל אביב
6777016
ענת אבן-חן
ענת מובילה את תחום הרגולציה במשרד ומעניקה ייעוץ ללקוחות מקומיים וזרים בכל הסוגיות הרגולטוריות השונות
עו”ד ענת אבן-חן מסייעת לארגונים הפועלים בישראל לעמוד בדרישות הרגולטוריות השונות, בין אם מדובר על רגולציה פיננסית, סוגיות פרטיות ואבטחת מידע, רגולציה בתחום הגז, הגבלים עסקיים, מדעי החיים ועבודה מול המדען הראשי בכל הנוגע למענקים.
בתחום הרגולציה הפיננסית ענת מייעצת ומלווה חברות בתחום הפינטק והרגטק. העבודה כוללת ייצוג הלקוחות מול הרגולטורים הרלוונטיים, הכנת חוות דעת, ייעוץ לגבי אופן הפעילות הנכון, ליווי הליכי חקיקה בכנסת ומול הרגולטורים ועוד.
בתחום הגנת הסייבר והגנת הפרטיות, ענת מלווה חברות בהטמעת דרישות הרגולטור המקומי והאירופאי, ייעוץ בסוגיות פרטיות מגוונות, הסדרת תיעוד הקשר עם לקוחות וספקים, ניהול רישום מאגרי מידע וליווי לקוחות אשר חוו מתקפת סייבר לרבות בפני רשות הגנת הפרטיות.
ענת גם מלווה חברות שונות בהקמת מיזמי האינטרנט שלהם בהיבטים רגולטוריים שונים שמעוררת הפעילות.
ענת מייעצת ללקוחות בתחום דיני התחרות וההגבלים העסקיים ומלווה בהליכים מול הממונה על התחרות ובית הדין, בסוגיות הנוגעות למיזוגי חברות, הסדרים כובלים, פעילות מונופולין, מתן חוות דעת שונות ועוד.
השכלה:
אוניברסיטת ניו יורק .LL.M שנת 2010
אוניברסיטת תל אביב .LL.M שנת 2008
אוניברסיטת חיפה .LL.B ו - BA בכלכלה בהצטיינות שנת 2005
חבר בלשכת עורכי דין:
חברת לשכת עורכי הדין משנת 2006
חדשות ועדכונים - ענת אבן-חן:
כנס גלובס בנושא סייבר
ענת אבן-חן השתתפה בכנס "חומר למחשבה" של גלובס על תעשיית הסייבר. ענת, המרכזת את תחום הרגולציה במשרד השתתפה בפאנל שדן בהשפעות משבר הסייבר על ארגונים. הפאנל התקיים יחד עם אורי שיין, ראש היחידה לטיפול באירועים במערך הסייבר הלאומי ופרופ' דן עמירם, סגן דקאן הפקולטה לניהול באוניברסיטת תל-אביב.
חקירות אפידמיולוגיות - הנחיות רשות הפרטיות
לאחרונה פרסמה הרשות להגנת הפרטיות דגשים להגנה על פרטיות במסגרת חקירות אפידמיולוגיות לקטיעת שרשרת ההדבקה של נגיף הקורונה. במסגרת הפרסום, ניתנו הנחיות ודגשים לאופן ביצוע חקירות אפידמיולוגיות תוך שמירה על פרטיות המתוחקרים, לרבות במקומות עבודה.
הוראות חדשות בנוגע לשיווק וניהול מתן אשראי
בנק ישראל פרסם לאחרונה הוראות חדשות בנוגע לשיווק וניהול מתן אשראי. מטרת ההוראות החדשות למנוע סיכוני אשראי שאינם מותאמים ללקוח, כולל הגבלות על שיווק אגרסיבי ומתן אשראי ללקוחות מסוימים.