© כל הזכויות שמורות לברנע ג'פה לנדה משרד עורכי דין

ערן וינר

מגדל אלקטרה סיטי
רחוב הרכבת 58
תל אביב
6777016

תחומי עיסוק:

ערן וינר

ערן הוא שותף במחלקת הליטיגציה במשרד.

עבודתו מתמקדת בתחומי הליטיגציה המסחרית, המנהלית והאזרחית וכן בפתרון סכסוכים מורכבים.

 

לערן ניסיון רב ומגוון בניהול סכסוכים מורכבים בערכאות משפטיות שונות, בבוררויות ובגישורים. ניסיונו של ערן כולל ייצוג חברות מקומיות וזרות בקשת רחבה של תחומי משפט, לרבות דיני חברות, חוזים, מכרזים, קניין רוחני, סכסוכי נדל"ן, ובכלל זאת סכסוכים מורכבים בין קבלנים ליזמים בפרויקטים נדל"ניים, לשון הרע, סכסוכי ירושה ועוד.

ערן מדורג על ידי מדריך הדירוג The Legal 500 בתחום הליטיגציה (שנת 2023)

טרם הצטרפותו של ערן למשרד ברנע, ערן היה שותף במחלקת ליטיגציה במשרד מוביל וייצג לקוחות בכירים ביותר במשק הישראלי. 

השכלה:


אוניברסיטת תל אביב, LL.B (בהצטיינות), שנת 2004

חברות בלשכת עורכי דין:


חבר לשכת עורכי הדין משנת 2005

חדשות ועדכונים - ערן וינר:


12 במרץ, 2024

ברנע: ייצוג לקוח במסגרת בקשת רשות ערעור

עורכי הדין זוהר לנדה, ערן וינר, לינה מחולה וחן סגל ממשרדנו, מייצגים את פנדה - חברה פרטית אשר בעקבות סכסוך יצרי בין בעלי מניותיה נקלעו מוסדותיה למבוי סתום ("דד-לוק"). המחלוקות הגיעו עד לבית המשפט העליון, אשר בהחלטה תקדימית וחשובה קיבל את עמדת החברה והתווה את האופן שבו ינוהלו ויתבררו סכסוכי בעלי מניות, כמו גם כללי אצבע להתמודדות עם מצבי מבוי סתום בחברות פרטיות.  במוקד ההחלטה נקבעה האפשרות לסווג דירקטור בחברה פרטית כבעל "עניין אישי שלילי" ואף האפשרות להימנע מהבאה של עסקה לאישור האסיפה הכללית.

8 באוגוסט, 2023

ברנע: ייצוג לקוח בתביעה של 11 מיליון ₪

משרדנו מייצג את עדי נחום, שותף בקבוצת קונטמפו, וחברות בבעלותו בתביעה לסעד כספי של 11 מיליון ש"ח, לסעדים להסרת קיפוח ולסעד הצהרתי על זכויות בעלות בחברות בקבוצת קונטמפו נגד בעלי החברה, שחר רז, וחברות נוספות בקבוצה. לחברת קונטמפו עשרות פרויקטים של התחדשות עירונית ברחובות מבוקשים במרכז תל אביב, בגבעתיים, בגבעת שמואל, ברעננה, בבת ים וברמת השרון.

5 ביולי, 2023

ברנע: ייצוג RGE בעתירה לבג"ץ שהגישה חברת HOT נגד הקמת מיזם FREETV

משרדנו מייצג את RGE בעתירה לבג"ץ שהגישה חברת הוט נגד החלטת הרשות השנייה לאשר את הקמת מיזם FREETV, מיזם המשותף של RGE וקשת. בעתירה טענה הוט כי אישור המיזם הוא פסול, בין היתר בגלל פגיעה נטענת בתחרות וההשלכות של המהלך על הריכוזיות בתחום התקשורת. בג"ץ דחה את העתירה וקבע כי לא עלה בידי HOT להצביע על פגם משפטי בתהליכי קבלת ההחלטה או בתוכנה. את RGE ייצגו עורכי הדין זוהר לנדה, ערן וינר, עידו וקשי ולינה מחולה.

לכל העדכונים מערן וינר >

תחומי עיסוק: