© כל הזכויות שמורות לברנע ג'פה לנדה משרד עורכי דין

ליאת קיסרי יהלומי
עו

מגדל אלקטרה סיטי
רחוב הרכבת 58
תל אביב
6777016

תחומי עיסוק:

ליאת קיסרי יהלומי

ליאת היא ראש תחום לקוחות פרטיים, והיא מלווה לקוחות פרטיים ומשפחות עתירות ממון בכל צרכיהם המשפטיים היחודיים.

עו"ד ליאת קיסרי יהלומי, מייעצת בסוגיות מורכבות ללקוחות מגוונים – יזמים, מנהלים, בעלי קרקעות, נאמנים, ראשי חברות משפחתיות, בנקים זרים, Family Offices ועוד.

 

ליאת מלווה משפחות ואנשים פרטיים ישראלים וזרים (בדגש על ארה"ב, בריטניה, דרום אפריקה ואוסטרליה) בכל הנוגע לתכנון ושימור הון משפחתי, רכישת נכסי נדל"ן יוקרתיים, ניהול נכסי נדל"ן, הסכמים משפחתיים והליכי ירושה.

 

לליאת הסמכה לפיקוח על ייפוי כוח מתמשך, והיא מעניקה ייעוץ מעמיק בכל הנוגע לניהול נאמנויות ועזבונות, לרבות הכנת צוואות מורכבות הכוללות מגנוני נאמנות, ומטפלת באישור ובקיום צוואות (מקומיות או זרות) ובניהול כלל הליכי הירושה. בנוסף, ליאת מתמחה בליווי ועריכה של הסכמי קדם-נישואין, הסכמי ממון מורכבים, הסכמי חיים משותפים ועוד.

 

לליאת התמחות בליווי משפחות ויחידים בתהליכי עליה לישראל, וכן בליווי מהלכים משפחתיים-עסקיים חוצי גבולות, מתוך היכרות עם נושאים מסחריים, סוגיות מס, הסכמים בינלאומיים והיבטים משפטיים נוספים.

 

במסגרת עבודתה, ליאת מייעצת לנאמנים ולאפוטרופוסים ומלווה עסקים משפחתיים בהליכים מורכבים ורגישים של העברת נכסים והון משפחתי, תוך יצירת מנגנונים משפטיים אפקטיביים לשמירה על הון, זכויות יורשים ועוד, ומלווה את לקוחותיה בניהול פעילות פילנטרופית חד-פעמית או שוטפת.

 

בשבעה שנים האחרונות, מדריך הדירוג היוקרתי Chambers and Partners, מדרג את ליאת כעורכת הדין מובילה בתחום הלקוחות הפרטיים (Chambers High Net Worth – HNW). ומתאר אותה כעורכת דין "פרגמטית, מסורה, עם הבנה חזקה של הלקוח". 

השכלה:


המרכז הבינתחומי .LL.B ו- BA התמחות בנדל"ן שנת 2005

חברות בלשכת עורכי דין:


חברת לשכת עורכי הדין בישראל משנת 2007

חדשות ועדכונים - ליאת קיסרי יהלומי:


4 בדצמבר, 2023

הגירה לישראל: ליאת קיסרי ועמוס רוזנצוויג בראיון למעריב

לאחרונה ובעקבות המצב, אנו עדים למגמת העלייה ברכישת דירות ונכסים בישראל. במסגרת כתבת מומחים למעריב, התראיינו עורכי הדין ליאת קיסרי, ראש מחלקת הלקוחות הפרטיים במשרדנו ועו"ד עמוס א. רוזנצוויג, יועץ מיוחד במשרדנו ודיברו על מצב הנדל"ן בארץ ועל החובות והזכויות של התושבים החוזרים והעולים החדשים.

12 בנובמבר, 2023

חרבות ברזל: עליה ברכישת נכסים בישראל, מצד יהודים הגרים בחו"ל

לאחרונה ובעקבות המצב, אנו עדים למגמת עלייה ברכישת דירות ונכסים בישראל, מצד יהודים הגרים בחו"ל. במסגרת כתבה של YNET עם מומחים בתחום, התראיינה ליאת קיסרי, ראש מחלקת לקוחות פרטיים במשרדנו והסבירה כי מגמה זו, לצד היחלשות השקל שמביא לשיפור בשווי העסקה בעשרות אחוזים, צפויים להביא לעלייה חדה ברכישת נכסי יוקרה בישראל.

27 בספטמבר, 2023

להתחתן או לא להתחתן... חלוקת רכוש בין ידועים בציבור

בניגוד לחקיקה החלה על זוגות נשואים, חזקת השיתוף הנוגעת לידועים בציבור לא מאפשרת חלוקת רכוש לא שוויונית. פסיקת בית המשפט העליון הבהירה זאת לאחרונה, והדגישה את חשיבותה של עריכת הסכמי ממון.

לכל העדכונים מליאת קיסרי יהלומי >

תחומי עיסוק: